2008年4月13日 星期日

香港回憶 。 牛頭角下邨 (二)


2008年4月13日   星期日   天陰
每次去這些舊屋邨都無端端被人"縷"吹水,唔知我個樣是否好像很健談還是因為我既傻瓜+肥嘟嘟樣子

上次去蘇屋邨比個阿伯"縷"吹水...今次更誇!!

"吹水"事件一:話說我在某層樓影走廊,身後聽到有人拉閘聲,我不理會繼續影相。點知,那個阿伯沒有走開一直看住我影相....有點開始感到不妥,都係唔影啦...我向住他的方向正面行去。誰知他便開口同我吹水啦....又說影咩呀...又說要影便快D影啦,拆了便冇得影啦...最搞笑叫我同另一位攝友早D放食飯wor...."下~放食飯...搞到我好像大陸廠的公仔"

媽媽教"小朋友一定要有禮貌,大人跟你說話一定要回答"....便是這樣,我又同他吹了一陣水.....得知他們仍未開始抽籤作新屋的先後選定;又得知今年11月前所有居民會遷出;又得知那天也有新家庭遷入....
"吹水"事件二:
在一間舊式的上海理髮店門口影相,怎料店內的叔叔走出來又主動叫我入去影相...哈哈~~我又點會客氣...入內影相。那我又跟叔叔吹水...得知他們沒有搬遷的安排,補償他們數十萬元。看見他們有點無可奈可...我只能用一句安慰話"那便當退休,享受下兒孫樂!"....話雖如此,我始終覺得這種上海傳統理髮店越來越少~~可惜!!!
不說太多了....牛頭角下邨生活篇 - 店
#1
#2 -便是這間理髮店,大家去幫襯一下...我去到時有個後生仔幫襯...証明不只有上海亞伯才去啦!!

#3

#4喜歡此張

#5
#6~~點解冇曾江張相?
#7
#8~也喜歡此張
#9

#10
#11~又是買少見少的雜貨店
#12~令我想起學生時的白飯魚波鞋
#13-在店內炊飯及吃飯...只有舊式店舖才有的...也是一種人與人的親切感表現
#14

沒有留言:

張貼留言